Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

850 gezocht

  • Knor (Nick)

    Wie gaat zijn 850 van ca'94 verkopen aan een echte liefhebber. Als de brandstof benzine is en de auto goed onderhouden en eerlijk is, dan gaarne een berichtje. Ik heb eventueel een Opel Vectra 18i '92 te (in)ruil.

  • mr E. Boom

    Beste Nick,

    Ik heb een 850 2.0- 5 cyl Estate uit 1995 (nov) op benzine voor je in de aanbieding. Ik rijd al 25 jaar Volvo (verschillende types) en ben een echte liefhebber. Daarom is deze auto tot in de puntjes verzorgd (het kan niet anders voor mijn werk), motorisch zowel als het lakwerk, en zelfs de (kunstof) bumpers zijn nog echt grijs en niet verweerd.

    Weliswaar heeft deze auto 334.000 km gelopen, maar volgens mijn garage kan deze auto mee tot zeker 500.000, mits ook goed onderhouden. Ik ben inmiddels overgegaan naar een V70.

    De auto is mooi donkergroen, heeft stuurbekrachtiging, overdrive, airbags, SIPS, ABS, raamantenne, trekhaak, rolbagagehoes (veer is lam), roofrails, audiocassettedeck (Volvo CR 608), verstelbaar stuur, 4 hoofdsteunen en 5 veiligheidsgordels, armsteunen voor en achter. In de auto is nooit gerookt. De bekleding is mooi gespikkeld donkergrijs, half leer/stof, kortom een echt luxe auto die voortreffelijk vaart (rijden kan je het niet eens meer noemen).

    Als je gemiddeld 20.000 km per jaar rijd kan je er in tien jaar met gemak nog 200.000 mee rijden voor de prijs van 5500,00 euro en dat betekent een afschrijving van pak 'm beet 550,00 euro per jaar. En dan nog !

    Eind december is de auto APK gekeurd tot jan 2005. Toen is de aandrijfriem periodiek vervangen. Voorts is een half jaar geleden de gehele uitlaat vervangen en de rubbers van de mototophanging vernieuwd. De banden zijn goed.

    Wil je meer weten of wil je de auto zien dan kan dat in Soest.

    Ik hoor wel van je.

    Met vr. gr.

    E. Boom.

    This e-mail is sent to you by:

    mr E. Boom, LL.D.,

    Gallenkamp Pelsweg 29

    3768 HT Soest

    tel: 035 6010310

    fax: 035 6010310

    mob: 06 55167140

    mail: eric.boom@mailcompany.com

    Knor (Nick) schreef:

    >

    > Wie gaat zijn 850 van ca'94 verkopen aan een echte

    > liefhebber. Als de brandstof benzine is en de auto goed

    > onderhouden en eerlijk is, dan gaarne een berichtje. Ik heb

    > eventueel een Opel Vectra 18i '92 te (in)ruil.

  • ben

    Op zich niet verkeerd denk ik zelf,maar wie ben ik??????????

  • Joeri Boeree

    Kijk eens stukje naar beneden. Staat mijn 850 te koop. Sloop LPG dr uit en je hebt een heerlijke bezine auto voor weinig geld. Auto heeft van de 290 er 190 dkm op gas gelopen maar wel een keer in de 1 a 2 maanden een tankje benzine leeg gereden natuurlijk !!! Overweeg het is, ben net in prijs gezakt…

  • Erik

    Dit misschien wat voor je?

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1755&i=16&t=16