Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

850 gezocht

  • Knor (Nick)

    Wie gaat zijn 850 van ca'94 verkopen aan een echte liefhebber. Als de brandstof benzine is en de auto goed onderhouden en eerlijk is, dan gaarne een berichtje. Ik heb eventueel een Opel Vectra 18i '92 te (in)ruil.

  • mr E. Boom

    Beste Nick,

    Ik heb een 850 2.0- 5 cyl Estate uit 1995 (nov) op benzine voor je in de aanbieding. Ik rijd al 25 jaar Volvo (verschillende types) en ben een echte liefhebber. Daarom is deze auto tot in de puntjes verzorgd (het kan niet anders voor mijn werk), motorisch zowel als het lakwerk, en zelfs de (kunstof) bumpers zijn nog echt grijs en niet verweerd.

    Weliswaar heeft deze auto 334.000 km gelopen, maar volgens mijn garage kan deze auto mee tot zeker 500.000, mits ook goed onderhouden. Ik ben inmiddels overgegaan naar een V70.

    De auto is mooi donkergroen, heeft stuurbekrachtiging, overdrive, airbags, SIPS, ABS, raamantenne, trekhaak, rolbagagehoes (veer is lam), roofrails, audiocassettedeck (Volvo CR 608), verstelbaar stuur, 4 hoofdsteunen en 5 veiligheidsgordels, armsteunen voor en achter. In de auto is nooit gerookt. De bekleding is mooi gespikkeld donkergrijs, half leer/stof, kortom een echt luxe auto die voortreffelijk vaart (rijden kan je het niet eens meer noemen).

    Als je gemiddeld 20.000 km per jaar rijd kan je er in tien jaar met gemak nog 200.000 mee rijden voor de prijs van 5500,00 euro en dat betekent een afschrijving van pak 'm beet 550,00 euro per jaar. En dan nog !

    Eind december is de auto APK gekeurd tot jan 2005. Toen is de aandrijfriem periodiek vervangen. Voorts is een half jaar geleden de gehele uitlaat vervangen en de rubbers van de mototophanging vernieuwd. De banden zijn goed.

    Wil je meer weten of wil je de auto zien dan kan dat in Soest.