Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

volvo 850 te koop

  • hans

    SORRY, SORRY, SORRY MAAR HIJ MOET HIER TE KOOP WORDEN AANGEBODEN EN HIJ WAS TE DUUR VLGS. IEMAND, MAARJA WAT IS TE DUUR ALS JE EEN GOEDE AUTO ZOEKT, ENFIN PRIJS IS BIJ DEZE AANGEPAST.

    TE KOOP: VOLVO 850 2.0 20V SEDAN, 140 PK.

    KLEUR : bordeaux rood metallic

    BOUWJAAR : 1992

    KENTEKEN : 2002 (italiaanse import)

    KM.STAND : 203000 km.

    OPTIES :

    wis/was op de koplampen, mistlampen voor, alu. veerpootbrug, getint glas, elektrische en verwarmde buitenspiegels, ABS, licht metalen velgen, hulpveren (2003), parkeer sensoren, trekhaak (2002), origineel Volvo derde remlicht, originele Volvo zonwering voor de achterruit en de twee achterportierramen, vol leren bekleding, leren stuur, middenarmsteun voor met 4 bekerhouders en vol in leer bekleed, houtinleg, boordcomputer, stoelverwarming, airco (nieuw in 2003!!!!), elektrische ramen voor en achter, luxe vloermatten (ook in de kofferruimte), 12V aansluiting achter, kompleet nieuwe koppeling (2003), versn. bak olie ververst, windschermen voor, rvs uitlaatsierstuk, Infinity composet, Iinfinity speakers achter (3-weg), Clarion subwoofer met ingebouwde versterker, Pioneer radio cd-speler 4x45W, Video Dayton navigatie met los klein scherm, incl cd/rom benelux, APK tot maart 2004, maar een nieuwe is geen probleem. Auto is van de tweede eigenaar en alle boekjes en rekeningen zitten erbij. Echt een liefhebbersauto, dat zoek ik dan ook, een liefhebber. Reden van verkoop, auto van de zaak.

    VRAAGPRIJS : 4999,-

    LEVERING : medio maart 2004

  • Johan Ruijsink

    Hoi Hans, kun je mij ook foto's mailen? Ik ben een liefhebber.

    Johan